5. 11. 2013

Polished Monday #3 - A Day After

Omlouvám se, že jsem na vás včera úplně, ale úplně zapomněla. Ani nevím, proč jsem článek nepřidala, každopádně to nyní napravuji.


Dovolte mi, abych vám představila novou kolekci laků na nehty Space Dust značky Rimmel London. Jedná se konkrétně o odstín č. 004 Luna Love, což je krásná, tmavě růžová barvička s tyrkysovými a červenými třpytečkami, a navíc s pískovým efektem. U těchto druhů laků jsem zvyklá si navrch dávat ještě top coat, protože nemám ráda onen drsný povrch. V tomto případě povrch nehtu není naštěstí tak drsný, jak bych očekávala, jak je tomu například u kolekce laků na nehty Stars značky Gabriella Salvete

Co na tuto kolekci laků na nehty říkáte? Pořídily jste si nějaký? 

1 komentář:

  1. Já na růžovou nejsem,ale na fotce vypadá dobře :)Brala bych takovou černou:D

    OdpovědětVymazat